Science and Art of Branding / Nejlevnější knihy
Science and Art of Branding

Kód: 02408810

Science and Art of Branding

Autor Giep Franzen

Offers an overview of thinking about the development of brand strategy. This book approaches successful brand strategy from both the producer and consumer perspectives. It makes clear distinctions among the producer's intentions, ... celý popis

1951


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 3-5 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Science and Art of Branding

Nákupem získáte 195 bodů

Anotace knihy

Offers an overview of thinking about the development of brand strategy. This book approaches successful brand strategy from both the producer and consumer perspectives. It makes clear distinctions among the producer's intentions, external brand realities, and consumer's brand perceptions, and explains how to fit them to build successful brands.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1951

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: