Scientific Advertising / Nejlevnější knihy
Scientific Advertising

Kód: 18719217

Scientific Advertising

Autor Claude C Hopkins

Claude C. Hopkins (1866-1932) was one of the great advertising pioneers. He believed advertising existed only to sell something and should be measured and justified by the results it produced. He worked for various advertisers, in ... celý popis

332


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Scientific Advertising

Nákupem získáte 33 bodů

Anotace knihy

Claude C. Hopkins (1866-1932) was one of the great advertising pioneers. He believed advertising existed only to sell something and should be measured and justified by the results it produced. He worked for various advertisers, including B

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

332

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: