Scientific Advertising / Nejlevnější knihy
Scientific Advertising

Kód: 07435992

Scientific Advertising

Autor Claude Hopkins

Unlike any other reprint of the original, unedited 1923 text by Claude Hopkins, this version provides more practical information on how to implement the concepts that Hopkins made famous. Each chapter is linked to a web video wher ... celý popis

396


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Scientific Advertising

Nákupem získáte 40 bodů

Anotace knihy

Unlike any other reprint of the original, unedited 1923 text by Claude Hopkins, this version provides more practical information on how to implement the concepts that Hopkins made famous. Each chapter is linked to a web video where marketing maverick Pete Mitchell is grilled about the real life implementation of the ideas made famous in this book. This groundbreaking book is essential reading for anyone looking to generate an never ending supply of qualified prospects begging to do business with them. David Ogilvy once said "Nobody should be allowed to have anything to do with advertising until he has read this book seven times. It changed the course of my life." Experience this unique version of "Scientific Advertising" and crush your competition like ants on the sidewalk!

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

396

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: