Social Regulation in Markets for Consumer Goods and Services / Nejlevnější knihy
Social Regulation in Markets for Consumer Goods and Services

Kód: 22512049

Social Regulation in Markets for Consumer Goods and Services

Autor Scheffman David T. Scheffman, Appelbaum Elie Appelbaum

This study analyzes the economics of rational policy formulation and the economic theory of social regulation in markets for consumer goods and services, summarizes the legal basis of social regulation in Canada, summarizes and cr ... celý popis

910


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 13-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Social Regulation in Markets for Consumer Goods and Services

Nákupem získáte 91 bodů

Anotace knihy

This study analyzes the economics of rational policy formulation and the economic theory of social regulation in markets for consumer goods and services, summarizes the legal basis of social regulation in Canada, summarizes and critically reviews social regulation in Ontario, and provides our policy recommendations.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

910

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: