Strategic Marketing. A Live Case Study on Amazon Marketing / Nejlevnější knihy
Strategic Marketing. A Live Case Study on Amazon Marketing

Kód: 16014100

Strategic Marketing. A Live Case Study on Amazon Marketing

Autor Sara Al Sayyed

Scientific Study from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, , language: English, abstract: This paper will evaluate Amazon.com's marketing strateg ... celý popis

913


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Strategic Marketing. A Live Case Study on Amazon Marketing

Nákupem získáte 91 bodů

Anotace knihy

Scientific Study from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, , language: English, abstract: This paper will evaluate Amazon.com's marketing strategy in terms of the following statement: "The best marketing strategies are not top down; they are outside in, starting with the customers' needs and wants." This assignment will focus on Amazon's marketing strategy and whether it is an inside-in or an outside-in approach.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

913

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: