Strategic Marketing Issues in Emerging Markets / Nejlevnější knihy
Strategic Marketing Issues in Emerging Markets

Kód: 21379811

Strategic Marketing Issues in Emerging Markets

Autor Atanu Adhikari

This book presents a collection of articles addressing a range of marketing strategies unique to emerging economies. It describes the component of strategic and tactical marketing, including the marketing mix, segments and targeti ... celý popis

1676


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 13-16 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Strategic Marketing Issues in Emerging Markets

Nákupem získáte 168 bodů

Anotace knihy

This book presents a collection of articles addressing a range of marketing strategies unique to emerging economies. It describes the component of strategic and tactical marketing, including the marketing mix, segments and targeting, product and market

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1676

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: