New Influencing Toolkit / Nejlevnější knihy
New Influencing Toolkit

Kód: 12045335

New Influencing Toolkit

Autor T. Baker

Without influence, managers are ineffective. In today's workplace, managers need to influence up, down and increasingly, sideways as organizations become less hierarchical. This book is expertly designed to diagnose and develop ma ... celý popis

1676


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 13-16 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize New Influencing Toolkit

Nákupem získáte 168 bodů

Anotace knihy

Without influence, managers are ineffective. In today's workplace, managers need to influence up, down and increasingly, sideways as organizations become less hierarchical. This book is expertly designed to diagnose and develop managerial influence, focusing on four key strategies: investigating, calculating, motivating and collaborating.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1676

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: